Bloggrape?

Tjodilo!
Detta är Ida Bergström som gör ett inbrott i andrasidanbaren-bloggen. Kan man bli arg på en sådan sak, njeeee? Jag sitter här ensam i det mysiga lilla huset i ghettolondon. Alla jobbar. Men det gör ingenting, känns som jag är en del av vardagen trots att jag inte jobbar och sliter. Im having the time of my life. Allt är så annorlunda här vill jag lova. Men alla har passion för det de gör. Livet är en fest, men en ganska seriös sådan. Bartenderlivet verkar awesome men också terrifying. ALL respekt till mina nya och gamla bartenderpolare. Jag blir stolt. Men det är klart att jag vet att när både Cec och Sara tar sig an något så gör dom de med brak och stil. Kan utan några tvivel påstå att ni inte träffat några mer målmedvetna tjejer som ändå kan njuta på vägen.
Jag då? Jag älskar att få komma ifrån Linkan och jobbet lite. Se något annat. London är grymt. Trodde jag skulle hypa det jättemycket men på ett nafs smälte jag in och nu åker jag tunnelbana ensam som en annan Londonveteran. Känner mej grym höhö. Sen är det såklart fantastiskt att se mina vänner igen. Att få snacka sönder med Cec som om vi aldrig varit ifrån varandra. Tack till världens finaste och smartaste vän att du rår om mej. Senare ikväll åker jag till b@1 där snyggingen jobbar och sippar på japanese slippers, världens godaste drink. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0