Hej alla monsterdiggare!




Såhär såg livet ut för några veckor sen. Det var finbesök från Sverige x 2! Tim och Johannes var här först och sen så kom  guldgossarna. Vädret var askalas och Kalle letade vaxproppar i öronen.
Just nu är Carros mamma och syster på besök så Kalle och David har fått ge upp sina sovplatser-igen. Hur snällt är inte det då?  Idag har jag vart på IKEA med Alex och köpt julstjärnor och pepparkakshus. Sen skrev jag mitt sista prov, så nu är jag ifatt Sara! YES! På torsdag och fredag ska vi göra top 100. INTE YES! På vägen hem från testet hittade jag en container så nu är sängen i trädgården borta. YES!
Hösten i London levererar verkligen:)








Kommentarer
Postat av: linn

jag älskar skinnvästen!!

2010-11-22 @ 10:57:25
Postat av: linn

päls menade jag:P

2010-11-22 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0