Do what you love, love what you do

För första gången sen i torsdags tar jag lite andetag utan att stressa. Det är jobb, jobb och åter jobb. Men det är ju därför jag tog mitt pick och pack hit. Och jag gillar't. Visst, när man står och skrubbar rent den tionde pour and stour ( juicebehållare)  klockan halv två på natten och inser att man började jobba för 12 timmar sedan.  Sen ramlar man skrattandes ut i London natten, kravlar upp på bussen, stupar i säng, vaknar vid 11 och spanar på drinkrecept i någon timme. Sen börjar det om. Och nu har stackars Cecilia trillat dit med. Hon jobbar för samma kedja som jag, B@1,http://www.beatone.co.uk/, och börjar jobba nu i veckan.
Men framförallt, jag ler 19 timmar om dygnet, jaa om jag nu inte ler i sömnen också. Jag träffar folk hela tiden, pratar som jag aldrig gjort förut och skrattar skrattar. Sen att man får jobba sitt "ass off" det är bara Londonsyndromet.
Ni ska veta att jag saknar er! Och tänker på er även om ni inte hör så mycket från min sida skärmen, havet, luren.
Love Love
Sara

Kommentarer
Postat av: Bella

saknar er <3

2010-10-18 @ 23:42:30
URL: http://isabellestaaf.blogg.se/
Postat av: Tim Tödt

Har sagt det förut, säger det igen. Du är tuff tjej och jag är så stolt över Dig.



Pappa

2010-10-19 @ 14:09:48
Postat av: Kim

Hej Sara, skrev ett mail igår, så kolla in om du inte har hunnit :)



/Kim

2010-10-20 @ 20:40:10
URL: http://whitest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0