Vår sida av baren

Hej där på andra sidan baren! Hur har ni det? Vi har det bra på vår sida baren, nordsjön och tid på dygnet. Lite slitit kanske  men definitivt värt det. Nu går vi in på vår 2:a respektive 3:e vecka på b@1 och denna vecka ryktas det om att det ska få börjas bartendras. Hoppas! Imorgon är jag, Cecilia, ledig och då ska det ätas Nandos eftersom jag lovat Lovisa att göra det. Sen måste jag köpa nya skor till jobbet också, jag tappade klacken mitt under jobbpasset i lördags, hur det nu kunde hända. Sist men inte minst ska jag sova. Det blir inte mycket av det när man kommer hem 4.30 och börjar 13. Och så ska man plugga innan det också. Det i kombination med att mamma inte lagar mat, fisk åts senast för 2 månaders sen och att London börjar bli riktigt kallt gör nog att immunförsvaret är sämre än någonsin. Alla går runt och är småsjuka och har feber lite till och från. Men har man gett sig in i leken får man leken tåla. Och några veklingar är vi ju inte!  Nu ska jag plugga vidare. En djupare update kommer kanske imorgon! 
Puss&Kram från Cecilia

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag och Sara pratade precis om er! Vi saknar er <3 Ni uppdaterar för dåligt och lägga ut alldeles för lite bilder ;) Vi håller tummarna för att ni tar en tripp på kanske 3 dagar till Sverige i november!! Hade bäst och köp ett par skor till mig med :D PUSS!

2010-10-25 @ 14:31:27
URL: http://isabellestaaf.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Beundrar er tjejer, ni är så duktiga!! :)

2010-10-26 @ 21:11:46
Postat av: Elin U

Tja tjejer! Igår kväll testade jag er sida av baren;) Sjuuuukt kul hade jag, var hemma lite efter 5 och sov sedan halva dagen. Värt:) Tyckte synd om de som hade morgonföreläsning kl 8! Ha det gott!

2010-10-29 @ 15:57:17
Postat av: Anna HG

Jaa, jag håller med Bella! Lägg upp mer bilder och skriv meeeeer :D



Men allt låter fint så jag är glad och stolt över er. Puss <3

2010-11-02 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0