Vattenpölar och bottenlösa hål

Då var det kanske dags att skriva nåt litet djupt om att bli vuxen? För det måste jag väl ändå säga att jag känner mig,vuxen. Eller det var iallafall vad dom sa till mig nyss, tjejerna som är på besök i vårt, i mitt, hus. " Nejmen strunta i vad som säger, du är ju vuxen , du bestämmer själv!" OJ. Tror ni dom vet att jag bara är 19? Nej, förmodligen inte. Men jag kvalade iallafall in under begreppet vuxen. Skönt. Om man ska betygsätta mina val jag gjort efter studenten så får alla klart högsta poäng. Det känns som om jag gett mig ut på djupt vatten redan från början. Det har varit läskigt , kallt och krävts mod. Men allt detta vägs upp av att jag vet att jag började simma och jag kommer aldrig sluta. Jag är så glad att jag drog tummen ur direkt och gav mig iväg. Ut på vatten som kommer visa sig vara både grunda vattenpölar och bottenlösa hål. 

Nu ska jag ner i mitt vardagsrum, till mina gäster och äta min mango. Puss / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja när blir man vuxen? Personligen så tycker jag att Du och Sara har visat prov på stor mognad och förmåga och det långt innan Ni drog till London. Jag är inte säker på att jag hade klarat av det ni har klarat av. Sedan behöver man hela livet lyssna till andra och det kan vara klokt att tidigt i livet lära sig att lyssna/se på de som har gått före. och det behöver inte alltid vara de som är äldre i ålder. Jag tycker Ni är tuffa som gör det här. Vi ses snart!



Tim

2010-10-14 @ 13:19:16
Postat av: Lovisa

Jag tycker du ska komma hem till mig, min mogna vuxna vän!!!

2010-10-15 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0