Going places

Nu är vi på gång, på väg
Shit
This is it
Det man längtat efter, att få flyga
Pröva vingarna
Come on
Jag är redo att hoppa
Cecilia har ju onekligen varit den mer aktiva hälften av team Londongoers här på bloggen. Antar att det blir så när man bor på landet, bor på man så här i pulsens centrum i Hjulsbro är det lite svårare att nörda dator, I guess. Blir nog skönt för henne att se flera hus på samma ställe sen när vi kommer till London, se hus med mer än två våningar! Tur att jag som är världsvan är med och kan hålla handen på vår kära lantis.
Men ska sanningen fram och skämten lite bort så är jag lite smått förvirrad själv. Rummet ser ut som ett mindre bombnedslag, tankarna rusar, vad ska jag ha med, vad ska jag inte ha med, försäkring, växla pengar, lakan, högklackade skor, inte högklackade skor, nudles, no nudles..
Känns inte riktigt som att man fattar att vi åker. Imorgon. Samtidigt känns det fruktansvärt verkligt och även om det är grymt svårt att lämna er så vet jag att det är det ända rätta. Att stanna i Linköping, för mig skulle det bli som att vara en tiger i en bur. En frustrerad tiger. Så även om jag kommer sakna er så vet jag att jag kommer känna mig fri i London.
Såå, nu blir det några sista vises och lite ärenden innan vi lämnar Linköping ikväll vid sju på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Tim Tödt

Hej!

Hoppas att ni har kommit fram ordentligt. Hörde på radion att London hade 22 grader igår-låter härligt. Ser fram emot att få höra era reaktioner efter de första dagarna i London. Gå gärna till Hillsong i morgon. De har också träffar för newcomers och verkar göra saker utöver att gå i kyrkan som är roliga-kort sagt människor som ni. Vi tycker ni är tuffa som gör det här och är stolta över Er!



Ha det!



Tim

2010-09-11 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0