jag kallar henne Cecilia Andersson

Kära vänner, familj och andra kottar, detta inlägg tillägnar jag till Cecilia Andersson. Denna kvinna, eller ja jag vill nog dra mig till att kalla henne världens 8 underverk ( eller hur många andra det nu finns), hon har en fantastisk förmåga som några lyckliga av er nog känner till. Nu undrar ni nog - kan hon flyga? - rädda barn ur brinnande hus? - lyfta hästar?  nej nej.. förmågan jag talar om är mycket mer användbar än så
Cecilia Andersson har den fantastiska förmågan att unslippa sig fantastiskt intelligenta kommentarer och jag tänkte här med dela med mig av lite sådana, förmodligen kommer det komma flera det vill jag nästan lova! Vi mjukstartar med några redan klassiska:
Scenario 1 - Vi sitter och pluggar inför prov, topic - alkholproduktion, ferementation och destillation. Cecilia Andersson tittar upp och undrar " Where is the H in water?"
Scenario 2 - Vi åker buss och bakom oss sitter ett amerikanskt par som tror att vi också är amerikaner och som när de får reda på att vi är svenskar undrar hur vi kan prata så bra engelska. Snabbare än blixten kommer Cecilia Anderssons spontana svar " We've watched too much TV"
Scenario 3 - Än en gång sitter vi och pluggar, denna gång olika drinkar och hur de är gjorda. Cecilia Andersson säger då " Zink, det är väl samma som float fast tvärtom?"
Jaaa, så här har jag det om dagarna. Kan ju inte säga att det är speciellt tråkigt. Känner verkligen att det där emd grupp-psykologi stämmer - I en grupp finns det alltid vissa roller representerade. Så nu när du inte är här Linn har Cecilia tagit över rollen som citatkläckar aka smartass :)
Love
Sara

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahahahaha

I lööööve you cecilia!

2010-09-20 @ 11:02:11
Postat av: Bella

Hahahahaha!! Söta Cecilila då!!

2010-09-20 @ 13:12:10
Postat av: Sara

"we watched too much tv" hahaha klockren! :D

2010-09-21 @ 18:46:40
URL: http://sara-evelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0