Stannfågeln

Om det är ett djur jag absolut inte är så är det valfri flyttfågel. Jag har nog tillbringat 18,5 av mitt 19åriga liv i det röda huset på landet. Levt ett genomsvenskt mellanmjölks-liv och haft en uppfostran som alla BUP-tanter skulle rekommendera. Tryggt är bara toppen av mitt uppväxts-isberg och nu ska jag alltså ut ur detta. Det känns som ett skämt. Cecilia Maria Charlotta packar snart sina väskor för att komma tillbaka om ett tag. Ett tag som kan vara både långt och kort. Hur sjukt? Galet! Nu är det bara 36h kvar och tills dess ska jag;

1.Bestämma mig för vad jag ska rösta på (  ) 
2. Äta upp all paj från i måndags (  ) 
3. Äta upp den bästa hejdå-presenten, glass från Linn ( )
4. Mata Katten och kaninen (  ) 
5. Lunch med Linn, Kvällsmat med Ida (  ) 
6. Jobba ( ) 
7. Hämta jeans hos skräddaren ( ) 
8. Byta kameraväskan ( ) 
9. Packa (  )
10. Hälsa på Farmor och Farfar ( ) 
11. Ringa Ellen eftersom jag glömde göra det på hennes födelsedag ( ) 
12. Hoppas på att min cykel är hemma hos Zache ( ) 
13. Hämta min cykel hos Zache ( ) 
14. Växla pengar ( ) 
15. Ringa S ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) 

Det ni! Jag undrar vad Sara tänker på och varför hon aldrig bloggar? Jag tror hennes lista ser ut såhär: 

1. Leta upp röstkortet och göra valkompassen på sr.se( ) 
2. Äta laxmackor ( ) 
3. Önska att hon hade kvar hejdå-presenten från Linn ( ) 
4. Hälsa på hästarna i stallet ( ) 
5. Äta mer laxmackor  ( )
6. Jobba på bilringarna med mr Tödts efterrätter! ( )
7. Njuta av tanken på att hennes Lee-Louis jeans fortfarande är hela ( )
8. Öva kamera-pose ( )
9. Packa ( )
10. Vinka till nyfikna grannen i fönstret ( )
11. Ringa Linn ( )
12. Hoppas att Cecilias cykel är hos Zache ( )
13.Tänka på Cecilia när hon hämtar sin cykel hos Zache ( )
14. Växla pengar ( )
15. Ringa C (  )  (  )  ( ) ( ) ( )

Kommentarer
Postat av: linn

bloggen regerar!½

vad ska jag göra utan er mina guldklimpar!

tror din cykel står där,för det står en där som ingen vet vems det är;P

2010-09-09 @ 10:48:55
Postat av: linn

det var linn alltså

2010-09-09 @ 10:49:33
Postat av: anna gabriella

ah,jag tänker på er! och om jag får jobb ska jag använda lönen till att komma och hälsa på er.. men bli nu de bästa bartendrarna som Londons uteliv skådat, för det vet jag att ni kan bli!!!!!! wooooo, lycka till nu mina fina <3

2010-09-10 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0